1. #ccmplottheorie
  2. #complottheorie
  3. #geheime-genootschappen
  4. #list-en-bedrog
  5. #mindcontrol
  6. #moorden
  7. #politiek
  8. #rituelen
  9. #samenzwering
  10. #symboliek
  11. #terreur
  12. #vrijmetselaars
  13. #vrijmetselarij
  14. Artikelen

<< error >> (our Markdown requires valid webpage links, not image links, see manual)

De vrijmetselaars methode van moorden: III- Het verschijnsel rituele moord& het bewijsprobleem, Dl 3

(VERVOLG van Dl 2 van ´Het verschijnsel rituele moord& het bewijsprobleem´)
In de loop der tijden zijn de diverse geheime loges steeds machtiger geworden en hebben ze hun structuren versterkt, zodat ze uiteindelijk de monarchiën omver hebben kunnen werpen

Er is al eeuwenlang een strijd gaande tussen twee machtige vijanden: de Kerk (en de monarchen) en de Vrijmetselarij: de eerste opereerde op een openlijke manier, de laatste vrijwel onzichtbaar.
En het zal nog heel wat jaren duren, voordat de vrijmetselarij zich openlijk manifesteert en voor het grote publiek zichtbaar wordt.
Zolang men blijft weigeren om zich in de vrijmetselaarscultuur te verdiepen en in haar geschiedenis (die zo'n beetje samenvalt met de geschiedenis van het Westen van de laatse 8 eeuwen) -dwz het algemene publiek maar vooral ook de wetenschappers, gerechtelijke autoriteiten en journalisten, zólang zullen alle misdaden die door de vrjmetselaars gepleegd worden onopgelost blijven (noot van de vertaler: en eigenlijk is datzelfde feit mede verantwoordelijk voor die misdaden, in die zin dat het ze in zekere zin, vanwege de onwetendheid en het conformisme van de meerderheid, mogelijk maakt en zelfs daarom deels gewoonweg veroorzaakt, letterlijk- misschien zal ik ooit eens proberen dat idee toe te lichten.)
De vergelijking met de Katholieke Kerk die ik hier trek is niet toevallig. want zoals een van de intelligentste en subtielste vrijmetselaars, grootmeester Di Bernardo, stelt: 'er zijn twee Kerken vandaag de dag: de Katholieke Kerk en de Vrijmetselaars Kerk'. De vrijmetselaarskerk is eeuwenlang, zoals zij terecht stellen, de tempel van het vrije denken geweest, in oppositie tot de Katholieke Kerk dat haar geloof overal aan iedereen heeft willen opleggen en iedereen verketterde die haar officiele leer en wetenschap in twijfel durfde te trekken. Vandaar dat natuurkundigen met revolutionaire ideeen zoals Giordano Bruno op de brandstapel belandden, en dat massaal iedereen die de kerkelijke hierarchie niet gehoorzaamde, werd afgeslacht (de Catharen bijv.).
Vandaag de dag zijn het de Rozenkruisers en Tempeliers takken van de vrijmetselarij (dwz de filosofische of erudiete varianten van de vrijmetselarij, die zich baseren op de oorspronkelijke ideeen van hun traditie en die niet de machtstructuren van de vrijmetselaars gebruiken ten einde wereldse macht te verwerven) nog steeds tempels van het vrije denken, op het gebied van een aantal aspecten van het spirituele en culturele leven. Maar helaas hanteren zij ook het spreekverbod van de vrijmetselaars om zichzelf te beschermen en de delichten die ze plegen af te dekken, en om het liquideren van 'verraders'' te legitimeren. Bovendien houdt de vrijmetselarij nu nog steeds veel van haar geheime kennis verborgen die ze in de loop van eeuwen heeft vergaard, alleen doen ze dat niet langer om mensen geestelijk te verheffen zoals ze dat in de voorbijgaande eeuwen deden, maar uitsluitend om macht te verwerven en om de burgers aan zich onderworpen te houden, die burgers die in de 'waarheden' geloven die door de kranten en de televisie verspreid worden, zonder ook maar een minimaal besef te hebben van wat er zich werkelijk afspeelt in de kamers van de macht.

EEN ANEKDOTE TER AFSLUITING
Wat betreft de moeilijkheid om tot een bewijs te raken in zaken die met rituele misdaad te maken hebben, herinner ik me een voorval dat ik zelf heb meegemaakt. Een beamte van de DIGOS (binnenlandse veiligheidsdienst) nam ons een verklaring af ivm het feit dat geprobeerd was Solange, mijn collega en vriendin, te vergiftigen. Enkele van onze uitspraken kon hij niet rijmen en daarom besloten we op een gegeven moment om volledige openheid van zaken te geven, en om enkele dingen die ons waren overkomen waarover we tot dan toe gezwegen hadden, te vertellen.
- Waarom heeft u dat niet eerder verteld?- vroeg de man ietwat boos.
- Weet u, omdat het ingewikkelde dingen zijn, niet iedereen is in staat om ze te begrijpen en we wisten niet of u met dit soort dingen bekend bent.
- Waar gaat het dan om?- vroeg hij
- Om vrijmetselarij,- zei ik- maar ik weet niet of u met dat onderwerp bekend bent.
- Natuurlijk weten wij alles van vrijmetselarij af- zei de man-we zijn van de DIGOS immers, dus niet bepaald achterlijk.
- Goed. Om bij het begin te beginnen, ziet u, de vader van mijn collega was lid van de Grande Orente d'Italia..
- En wat is dat, de Grande Oriente? -vroeg de beambte.
Toen wist ik dat het verhoor zou uitmonden in het bekende resutaat: Solange werd beschuldigd dat ze zich zelf vergiftigd had, waarschijnlijk was ze ook nog drugsverslaafd, en ik zou haar beschermen,- want omdat we in het zelfde huis wonen, en dus perse minaars zijn, was ik haar medeplichtige.
Ziet u een beetje voor u wat er gebeurd zou zijn als we ook nog begonnen waren tegenover de beamte over 'datumberekening' en 'symbolen' etc?
Het ligt voor de hand dat we na deze ervaring nooit meer bij de DIGOS te raden zijn gegaan als we weer eens het slachtoffers werden van een moordaanslag. En ook niet bij de politie, hoewel die ons niet voor gek versleet, maar alleen liet weten dat we ons beter niet de vijandschap van een of andere politicus op de hals konden halen. Sinds ik bezig ben met deze Rode Roos ben ik nogal schrikachtig geworden zult u begrijpen, en ik zie overal gevaar. Ik zie overal Rode Rozen, zeg maar. Omdat ik inmiddels perfect heb begrepen hoe de wet werkt in dit land, lijkt het me beter om mijn lot in handen van de goddelijke rechtvaardigheid te leggen, die heeft het in haar voorzienigheid vast en zeker beter voor met mij, en ze zal me zeker niet voor mijn tijd gekomen is uit dit ondermaanse wegrukken.

SLOT van Hfdst. III van ´De vrijmetselaars methode van moorden´.

Vertaling en commentaar : Eheu!

..................................................
Bibliografia:

Per la simbologia numerica:
Oswald Wirth, I Tarocchi, ed. Mediterranee.
Papus, La scienza dei numeri, ed. Mediterranee.
Si tenga presente che questi due autori sono massoni e rosacrociani, tra i più colti e famosi, quindi si tratta di opere autorevoli.

Sulla disputa teologica tra massoneria rosicruciana e Chiesa Cattolica:
Angela Pellicciari, I Papi e la massoneria, ed. Ares
AA.VV. La Massoneria, Ecco il nemico, Edizioni Civiltà Brescia.
AAVV La massoneria e i suoi segreti. Edizioni Civiltà Brescia.

Per una storia completa dei rapporti tra massoneria e Chiesa, fino al Nuovo ordine mondiale (New World Order) attuale: Ephifanius, Massoneria e sette segrete, la faccia occulta dalla storia.

La citazione di Di Bernardo è tratta da Ferruccio Pinotti, Fratelli d?Italia, ed. BUR

Alcune informazioni sulla Rosa Rossa sono contenute in: Gabriella Carlizzi, Gli affari riservati del Mostro di Firenze.

I rituali magici della Golden Dawn (rituali cui si rifà la Rosa Rossa), sono pubblicati in Italia da Edizioni Mediterranee, a cura di Sebastiano Fusco (ma ne esiste in commercio un?edizione precedente a cura di I. Regardie).

.

paolofranceschetti.blogspot.com

Some Rights Reserved (CC BY-SA 4.0)
0