1. #mindcontrol
  2. #terreur
  3. Artikelen

<< error >> (our Markdown requires valid webpage links, not image links, see manual)

De vrijmetselaars methode van moorden: III- Het verschijnsel rituele moord& het bewijsprobleem, Dl 1

RITUELE MISDRIJVEN EN JUSTITIE. ILLUSTRATIE VAN DE PROBLEMATIEK ADHV 2 CONCRETE ZAKEN

========================
WOORD VOORAF.

De rituele moord is sinds eeuwen al een van de meest voorkomende soorten van moord. Ook vandaag nog zijn veel 'onverklaarbare' misdrijven waarover in de media gesproken wordt, in feite rituele misdrijven.Maar deze delicten zijn alleen maar onverklaarbaar en mysterieus vanwege het feit dat er meerde redenen zijn waarom ze behandeld worden als gewone misdrijven (o.a. omdat ze van hoger hand in de doofpot gestopt worden, en omdat het publiek slecht geinformeerd is over dit soort zaken). Dat verklaart de tegenstrijdigheden in de onderzoeken naar dit soort zaken, en de vaagheden in zaken waarover bijna dagelijks door de massa media bericht wordt, dwd zaken als die van Cogne, Erba, Meredith en Garlasco, Bovendien, als je over rituele moorden durft te spreken, wordt je onvermijdelijk voor gek versleten en daarom zullen de weinige mensen die er ware dingen over kunnen zeggen, meestal zwijgen, terwijl zij die dat niet doen, zoals Gabriella Carlizzi, als fantasten worden weggezet.

DE RITUELE MOORD.DEFINITIE.

Laten we eens bekijken wat rituele moord nu precies is, Daarna kunnen we beter de klaarblijkelijke desinteresse van het justitiele apparaat en van de wetenschap (ook van de psychiatrie en van de criminologie) voor dit fenomeen begrijpen.

Een rituele moord is een moord die begaan wordt niet uit gangbare volgens het toeval varierende motieven, maar met een precies doel voor ogen, dat verder rijkt dan het doel dat met elke afzonderlijke misdaad op zich beoogt wordt, en hij is functioneel ihkv de belangen van een georganiseerde groep (religieus, sociaal, of van welke aard dan ook) of van de individuele persoon die die moord pleegt. Om hem tot de categorie van rituele moorden te kunnen rekenen, moet het misdrijf bepaalde vaststaande kenmerken vertonen die een functie hebben in het bewerkstelligen van het uiteindelijke doel dat met de moord beoogt wordt..
Zo zijn behalve de moorden van bepaalde satanische secten, veel moorden van de maffia (maar niet allemaal), de moorden van een seriemoordenaar, en de moorden gepleegd door de vrijmetselaars, rituele moorden te noemen.
In het geval van maffiamisdaden bijvoorbeeld, volgen de moorden vaak een preciese rituele methode wanneer het gaat om de liquidatie van een medelid dat te veel gepraat heeft of verraad heeft gepleegd. In zijn boek 'Gomórra' beschrijft Roberto Saviano bijvoorbeeld de moord van de Camorra op een van zijn leden die spijtoptant was geworden: zijn zwaar verminkte lichaam werd midden op straat gevonden, en zijn tong was afgesneden. Met andere woorden: de verrader mag niet op een willekeurige manier om het leven komen, maar volgens een nauwkeurig ritueel dat als afschrikwekkend middel dienst moet doen voor toekomstige verraders, en tegelijkertijd is het voor de groep een gelegenheid om haar macht te tonen en te laten gelden.
Ook de misdaden die gepleegd worden door satanistische organisaties zijn riutele misdaden, bijvoorbeeld die van de zgn. 'Bestie di Satana' ('Beesten van Satan'), een van de weinige sectes die ooit door Justitie opgerold zijn (de andere daarentegen kunnen gewoon doorgaan met doen wat ze willen, dankzij de gewichtige wetenschappelijke literatuur van beroemde deskundigen die koppig volhouden dat het satanisme een heel beperkt fenomeen is waarbij hoogstens af en toe eens een haan geofferd wordt; maar wat die deskundigen dan weer nooit doen is antwoord geven op de vraag ''wat er met de honderden Italiaanse kinderen gebeurt die spoorloos verdwijnen volgens de officiele data van de landelijke politie''.
Over de moorden door de vrijmetselarij wordt in de literatuur absoluut helemaal nooit gesproken, zoals we in de vorige artikelen al uiteengezet hebben. Toch heeft de vrijmetselaarsmoord een eeuwenoude traditie waar ze nogal trots op is, en daarover wordt wel gefluisterd, maar het wordt nooit grondig geanalyseerd. In die traditie figureren beroemde persoonlijkheden zoals Mozart (men denkt dat hij vergiftigd werd omdat hij in zijn opera 'Die Zauberflöte' een aantatl vrijmetselarij geheimen had onthuld; en er is een gerucht dat hij zijn Requiem nooit voltooid heeft, omdat hij het voor zich zelf schreef, wetende dat hij vermoord zou worden), en Ludwig van Beieren, die niet toevallig sterft op een datum die uiterst goed past in de rituele symboliek van de vrijmetselarij: 13-6-1886 waarvan de numerieke waarde (dwz de som van de cijfers ervan) niet toevallig 33 is (de hoogste vrijmetselaarsgraad).

Wat heel opvallend is, is dat in specialistische handboeken ook geen enkele verwijzing naar rituele misdaad te vinden is. Bijvoorbeeld in het handboek "Crime Classifcation Manuel' dwz het handboek van de FBI over de classificatie van geweldsdelicten en de verschillende op elke soort delichten toegesneden onderzoeksmethoden, vinden we allerlei varieteten van moorden, behalve de rituele moord.
Als je daarentegen op het Internet de zoekterm 'rituele moord' intikt, vind je een massa aan informatie en boeken over 'de joodse rituele moord', met alle polemieken die daar bij horen in de religieuze context van het al dan niet waar zijn van de vele verhalen over dat soort moordpraktijken in de late Middeleeuwen, maar je vind daarentegen absoluut niks over het fenomeen rituele moord in onze eigen tijd. Absolute stilte.
Het hoeft dus niet zo te verbazen dat in de gerechtelijke onderzoeken naar rituele moorden, zoals de seriemoorden op 12 vrouwen in Rome (zie eldes op deze site), die moorden niet als zondaig herkend worden. Want het is óf het een óf het ander: of de onderzoekers van die moorden behoren tot dezelfde organisatie als de moordenaars, zodat zij als zij de symboliek die typisch is voor de moorden herkennen, de waarheid van de zaak verborgen zullen houden, óf degene die de moord onderzoekt herkent die symboliek niet, en in dat geval zal hij denken dat het pure science fiction is wat hij allemaal zou kunnen horen over een organisatie die zo complex is dat ze allerlei tentakels heeft overal in de maatschappij zodat ze in staat is om elk onderzoek naar dit soort zaken te saboteren krachtens de geheimhoudings eed die alle leden van alle niveaus van deze organisaties met elkaar verbindt en verhindert te spreken over die zaken.

WAARAAN HERKEN JE EEN RITUELE MOORD?.

Een rituele moord valt te herkennen aan een aantal aanwijzingen. Een daarvan is de datum waarop hij gepleegd wordt. Een andere belangrijke aanwijzing is in het geval van betrokkenheid van de Rosa Rossa, het niet terug kunnen vinden van het moordwapen, want dat wordt door die organisatie gebruikt voor hun esoterische rituelen.Een verdere aanwijzing wordt gevormd door de aanwezigheid op de plaats delict van objecten met een symbolische betekenis, zoals een roos, circels, piramides (zoals dat het geval was bij de moorden van het Monster van Florence bijv.) en nog andere.
Vaak gaat het ook symbolen die geen objecten zijn, maar met de plaats zelf van het delict verbonden zijn, en regelmatig zitten ze zelfs verstopt in de namen van de moordenaars en de slachtoffers zelf.
Een voorbeeld van zo'n symbolische plaats zien we bij de moord op Pantani, de wielrenner die in het hotel 'Le Rose' ('de rozen') dood gevonden werd.
Een voorbeeld van een delict waar de handtekening zich in de naam bevind: bij de moord op Annalura Pedron in '88 waren de verdachten Rosalinda Bizzo en haar zoon David Rosset (zodat de moeder ooit Rosalinda Rosset heette) dwz R.R., wat precies de handteking is van de Rode Roos. Een eigenaardige coïncidentie. En er is nog iets onthulllends in dit geval, want de twee verdachten behoorden tot een esoterische organisatie die zich 'Cenacolo 33' ('Het laatste Avondmaal 33', noot van de veraler: dat verwijst naar het schilderij van Leonardo Da Vinci.) Als u met enkel die gegevens op zoek gaat naar informatie, zal u al gauw duidelijk worden dat het hier om een rituele moord moet gaan.
Dan zijn er nog de andere soorten aanwijzingen die bij een rituele moord een rol spelen: de valse sporen. de systematische eliminatie van de getuigen, het feit dat familieleden van de slachtoffers lid waren van esoterische organisaties etc..
Vaak zijn in een misdrijf, zoals dat van Cogne en dat van Erba, bijv., nog veel meer aanwijzingen te vinden dat het om een rituele moord gaat, dan alleen de klassieke drie die daar doorgaans al voldoende bewijs voor leveren.

DE BEREKENING VAN DE DATUM.
Laten we even stilstaan bij de methode van berekening van de data die bij dit soort moorden een rol spelen.
De getallen die gebruikt worden bij dit soort moorden zijn in het algemeen de volgende:
- 7. het volmaakte getal. Dit getal heeft volgens Oswald Wirth een speciaal aspect, omdat in het zegel van Salomo de combintie van alle tegenover elkaar staande getallen 7 oplevert; dat wordt de 'wet van het septenarium' genoemd (naar het latijnse woord voor 'zeven')
- 8, in de Kabala is dit het symbool voor 'gerechtigheid', dwz in die zin dat iemand vermoorden kan betekenen 'gerechtigheid laten gelden' oftewel een gerechte straf voltrekken.
- 11, dit getal heeft dezelfde betekenis als 8 in het 'Golden Dawn' ritualisme van de Rozenkruisers. De Rozenkruisers namen dit cijfer over van de Golden Dawn die er de betekenis van 'gerechtigheid' aan hadden gegeven.
- 13, dit getal symboliseerd de dood en de gedaanteverwisseling. Behalve in de misdaden die door de Rosa Rossa gepleegd worden, komt dit getal ook vaak voor in delicten die door satanistische organisaties gepleegd worden. In die laatste ziet men ook vaak het getal 18 een rol spelen, omdat 18 niets anders is dan drie keer 6, dwz 666.
- tenslotte vinden we heel vaak alle veelvouden van het getal 11 terug, vooral het getal 33, dat niet alleen de vermenigvuldigen van 11 door 3 is, maar ook het getal van de hoogste graad van initiatie bij de vrijmetselaars.
Verder is het nog nuttig om te weten dat, behalve de veelvouden van het getal 11 en 13, alle andere getalen altijd herleid worden tot éen getal (dwz dat als de numerieke waarde van een datum bijvoorbeeld 25 is, je dan de twee cijfers 2 en 5 bij elkaar moet optellen, waar hiet het getal 7 oplevert dus.)
Sommige data zijn bijzonder symbolisch te noemen omdat ze een combinatie opleveren van twee of drie symbolische getallen. Want getallen kunnen op nog andere manieren met elkaar gecombineeed worden dan via eenvoudige optelling (zie Papus: 'De wetenschap van de getallen')
Bijvoorbeeld bij de datum van de moord op Ludwig van Beieren, 13.6.1886, komt zowel het getal 13, dat van de dood dus, als het getal 33 van de hoogste vrijmetselaars graad voor. De moord ging de boeken in als zelfmoord door verdrinking, maar onlangs is men tot de ontdekking gekomen dat het in feite om een complot ging.
Om een recenter voorbeeld te geven: Cecilia Gatto Trocchi (een van de grootste deskundigen op het gebied van esoterisme in Italie, en iemand die vaak had gewezen op een vorm van satanisme in kringen van 'witte boorden' en in die van de politiek) stierf op 11.7.2005. Als je de laatste twee cijfers bij elkaar optelt, krijg je zeven, zodat je het getal kunt herschrijven als 11.77, en dat is een erg symbolisch getal. Want 11 = gerechtigheid, en 77 is een getal dat vaak aangetroffen wordt bij satanische misdaden. Bovendien, als je alle cijfers van het getal bij elkaar optelt, krijg je 16, dat wil zeggen 1+6, dat is 7. ofwel het volmaakte getal en het voornaamste getal voor de Rode Roos. Met andere woorden: alleen al door de datum te analyseren en vanuit de wetenschap dat deze professor zich met dit soort onderwerpen bezig hield, is de hypothese dat het hier om een moord ging waarschijnlijk, en op zijn minst zou het reden moeten geven om verder onderzoek naar haar dood te verrichten. Maar het spreekt voor zich dat haar dood als zeflmoord de archieven in ging.

2 PRAKTISCHE VOORBEELDEN OM BOVENSTAANDE TE ILLUSTREREN: DE ZAKEN COGNE EN ERBA

Twee moorden die de afgelopen jaren gepleegd zijn, in Cogne en in Erba, zijn voor mensen die die deskundig zijn op het gebied van de studie van esoterisme heel duidelijke voorbeelden van rituele moorden. Maar vanwege verschillende motieven en redenen worden ze niet als zodanig herkend en behandeld door de autoriteiten. We zullen zien hoe dat kwam.
Allereerst zijn er de data:
Voor de zaak in Erba: 11.2.2006. Numerieke waarde: 13. Merk op dat het om de 11de gaat, ook zo'n symbolisch getal.
Voor de zaak Cogne: 30.1,.2002. Numerieke waarde: 8.
Dan zijn er de aanwijzingen die bestaan uit het feit dat in beide moordzaken het wapen waarmee de moorden gepleegd werden, niet wordt teruggevonden. In het geval Erba is dat theoretisch niet onwaarschijnlijk omdat de daders daar genoeg mogelijkheden hadden om het wapen te laten verdwijnen, maar bij de moord in Cogne is het minder goed te begrijpen hoe de dader, Anna Maria Franzoni, het moordwapen binnen een paar minuten in zo'n kleine omgeving als de plaats Cogne heeft kunnen laten verdwijnen.

Een andere aanwijzing is de grote hoeveelheid bloed die overal aangetroffen werd op de plek van de kindermoord in Cogne. De schedel van het kind was verbrijzeld en uit een gat in zijn hoofd was hersenweefsel naar buiten gekomen.Omdat de Rosa Rossa voor haar rituelen delen van lijken gebruikt, rijst er twijfel of het extreme geweld dat hier gebruikt werd, wel de daad van de moeder zelf of van een of andere maniakale moordenaar was, of dat het niet veeleer tot doel had om een fetish te bemachtigen dat gebruikt kan worden bij esoterische rituelen
Deze beide gruwelijke faits divers hebben ook gelijkenissen met de moorden die we in een ander artikel hebben besproken, die op de twaalf vrouwen in Rome: de symboliek die in de data te vinden is, de onvindbaarheid van het moordwapen, en de grote hoeveelheid bloed die de slachtoffers verloren hadden.

Verder zijn er nog een hoop feiten en voorvallen met deze twee zaken verbonden die allemaal door de autoriteiten genegeerd werden. Een maand voor de moord in Cogne had Gabriella Carlizzi- de onderzoekster die meer dan wie dan ook heeft gedaan om de organisatie Rosa Rossa tegen het licht te houden- enkele gerechtelijke autoriteiten gewaarschuwd dat de Rosa Rossa een misdaad aan het plannen was waarbij ze een kind van drie met een bijbelse naam zouden ombrengen, en dat dat zou gebeuren op een plek die met de naam 'Paradijs' verbonden was. Deze onderzoekster wist dat omdat zij al jarenlang bezig was de codes te ontcijferen waarmee de leden van de Rosa Rossa onder elkaar berichten uitwisselen via de kranten en via de televisie.
En wat zij voorspelde was ook exact wat er gebeurde. Maar uiteraard vindt iedereen dat mevr. Carlizzi gek is, want in onze moderne wereld wil niemand die denkt dat hij rationeel en intelligent is geloven aan zulke bijgelovige stommiteiten als het idee dat deze organisatie Rosa Rossa met haar leden communiceert via de kranten en de tv: dat is 'science-fiction', toch!?

paolofranceschetti.blogspot.com

No Rights Reserved (CC0 1.0)
16
  1. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71570
    En nou dit artikel laten staan aub!! want dit is de ENIGE CORRECTE versie van mijn laatste artikel (voor zover ik hem heb kunnen recontrueren.)
    Dank zovast
    Fijn weekend iedereen
    Eheu
  2. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71576
    Wie wil even het plaatje dat bij de oude verkeerde versie van dit artikel staat boven DIT artikel plaatsen? Is een goed plaatje. Maar ik ben te dom om dat zelf te kunnen. Bedankt (En die oude verkeerde versie van dit artikel kan natuurlijk weg wat mij betreft, MAAR LAAT DEZE CORRECTE VERSIE HIER STAAN dus svp).
    Binnekort tweede deel van dit hoofdstuk.
    Groet.
  3. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71577
    Ah kijk , dat noem ik nou eens 'reactievermogen'.Bedankt. Is niks reactionairs aan attente alertheid. Is Antagonizer inmiddels tevreden over m'n vertalingen? Het is een kwestie van 'de greep' te pakken krijgen, zoals men hier zegt. Dat had ik al laten weten.
    Eheu
  4. young-flower-4892@young-flower-4892
    #71579
    Yezz maar bedenk dat het geen kerkhof van mislukte artikelen moet worden dus wees volgende keer zeker dat je artikel klaar is of pas het anders aan.

    Vertalingen controleer ik maar 1 keer om te zien of iemand de taal machtig is daarna besteed ik er geen aandacht meer aan.

    Een plaatje plaatsen is erg eenvoudig:

    Hoe plaats ik een plaatje bij een artikel
  5. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71583
    Beste P.Uncia, ik had gevraagd om de verkeerde versie van het artikel te verwijderen, op een duidelijke manier dacht ik, maar iemand had precies de juiste versie verwijderd. Dat was dus niet mijn fout, sorry. Alleen het per abuis plaatsen van die verkeerde versie was kennelijk aan mij te wijten (blijkbaar omdat er op mijn toestenbord een voor mij niet na te vorsen combinatie van tegelijk ingedrukte toetsen bestaat die ik in het razend tempo waarmee ik een ander aan het Web toevertrouw per ongeluk aansla waardoor de tekst die ik bezig ben te redigeren automatisch 'submitted' wordt, alsof je op de 'bewaar' button klikt.) De verkeerde versie die er nu nog steeds staat kan ik niet zelf verwijderen omdat ie niet op een normale manier wordt weergegeven met een edit knop.
    Don't get me wrong, lezen is ook een kunst, net als vertalen
    Groet
    Eheu
  6. young-flower-4892@young-flower-4892
    #71584
    Probleem is Eheu dat noch Patman, Anta of ik kunnen raden wat het juiste artikel is en dus over het algemeen het dubbelartikel sluiten met de minste stemmen of het minst bekeken.

    Maar Admins zijn net mensen dus maken fouten vanwege de blunders van andere, dus doe ons een lol en cotroleer je artikel voor je het plaatst, daar kun je rustig de tijd voor nemen.
  7. patricksavalle@patricksavalle
    #71585
    Hoe kunnen mensen toch elke keer hetzelfde artikel submitten? Dat begrijp ik niet. Of zien ze die edit-knop niet staan ofzo?
  8. young-flower-4892@young-flower-4892
    #71586
    Yezz dat begrijp ik ook niet, zorg dat het artikel klaar is en / of pas kleine verbeteringen aan maar submit niet keer op keer het zelfde artikel.
  9. johan-kierewiet@johan-kierewiet
    #71588
    Of zien ze die edit-knop niet staan ofzo?
    Dat heb ik al eerder gezien dat mensen het niet wisten en er op gewezen moesten worden waarna ze het begrepen.
    Ik denk dat Eheu het ook niet in de gaten heeft.
    Dus die edit knop en de Tags knop kunnen gebruiksvriendelijker!
    How about de knoppen direct onder het artikel ipv onder de annotaties. En stop hem dan meteen in een mooi horizontaal balkje met een goede contrast kleur. Knopjes veranderen in tekst en rechts uitlijnen.
  10. johan-kierewiet@johan-kierewiet
    #71589
    En dan nu een reactie over het artikel.
    Wat denk jij over de oorzaak van zoveel slechtheid?
    Misbruik van macht of kennis? Maar met welk doel. Welk voordeel of genot levert dit alles voor de R.R.
  11. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71591
    Goed jongens, het probleem schijnt opgelost en de juiste text staaat nu onder deze juiste titel, en de dubbelposting ervan is inmiddels verwijderd, net als de corrupte versie van de tekst waar ik bezig was aan te werken( en die ik nogmaals niet via de 'bewaar'button had geplaatst maaar per ongeluk door en rare combinatie van toetsen op mijn toetenbord aan de slaam)
    Scwamm d'rüber en laten we her er verder niet over hebben. Eind goed al goed etc.
    Bedankt voor jullie moeite om te klokkenluiden.
    De links met mijn eerder artikel over Tesla en mindcontrol en terror zal ik nadat ik de hele reekst vertalingen klaar heb geleidelijk aan in de commentaren onder die artikelen proberen te schetsen, net als de rol van geheime secten en geheime diensten daarin de internationale dimenses daarbij van internationale les van dat alles die een rol spelen en de macht die ze over de offfciele politiek hebben..
    e
  12. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71595
    Sorry , kleine correctie van de 2e helft van de laatste zin hierboven:
    ...net als ik de rol zal schetsen van geheime secten en geheime diensten bij de internationale dimensies die dat alles heeft en de macht die ze over de officiele politiek hebben.
  13. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71596
    Merkwaardig, en een beetje ergerlijk om eerlijk te zijn want ik weet zeker dat ik de juiste link voor de bron van mijn vertaling heb opgegeven: de link boven dit artikel werkt niet . Ik probeer opnieuw de juiste link te plaatsen: http://paolofranceschetti.blogspot.com/2008/09/lomicidio-rituale-e-le-difficolt-di.html (feiten, bewijzen, en bronnen, zijn mensen gek op, ook al zijn ze niet eensin staat om ze te 'lezen' zolang ze kunnen geloven dat het waar is, is het ze best...)
    Saved: bedankt voor de annotaties.
    Eheu
  14. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71597
    Leuk plaatje trouwens ook , die baksteen ivm met Metselaars. Inspireert me dit: http://www.youtube.com/watch?v=av0IDCIa5og&feature=related :Pink Floyd Live in Berlin.
    Zie ook de prachtige film van Alan Parker The Wall met de volledige soundrack van he gelijiknamige studio album van the Floyd
    (nog zo'n 'profetisch' conceptalbum Zappa en Crimson style etc.)
    http://www.youtube.com/watch?v=VxNM7j_ppHI&feature=related
    LIVE ROCK HARDCORE CONSPIRACY FOR LIVE!
    Those were the days.
    Ach
  15. steep-unit-1976@steep-unit-1976
    #71617
    Tsjonge wat verlang ik terug naar toen een mooie meid met heerlijke geuren die alles uit mijn mond in krabbel-steno nog opschreef en binnen 10 minuten was een dikke technische produktiebeschrijving kant & klaar op papier om gecorrigeerd te worden.
  16. curly-pine-9015@curly-pine-9015
    #71851
    Eerste aanvullende opmerking. Voor de bij voorbaat 'ongelovigen' met betrekking tot dit soort zaken: http://www.stelling.nl/kleintje/actueel.html

    Citaat:

    :"woensdag 3 november 2010
    Nee, ho, het zit toch weer effe anders. Wij maar denken, da's ook typisch, twee pakkies uit een stijf mohammedaans land als Jemen naar een paar synagoges in Chicago. Daar zou zelfs een eenvoudige postbode van opkijken. Maar het wordt nog gekker. De ene adressant was Diego Deza en de andere Reynald Krak (zoiets verzin je niet).
    Diego Deza was de naam van een Spaanse grootinquisiteur in de Middeleeuwen die een pronte leut kreeg van het martelen van muslims en al dan niet gristelijk geworden joden. En Reynald Krak was de bijnaam van ene Reynald de Châtillon. Een Franse kruisridder die in de twaalfde eeuw muslims fileerde die op weg waren naar Mekka. Is dat raar of is dat raar? Ben je als terrorist lekker aan het sporten om een onsje PETN in een stel cartridges te frummelen en aan wie adresseer je die dan? Aan twee keurslagers waar buiten een paar geschiedvorsers nooit iemand van heeft gehoord. Vervolgens stop je er voor de duidelijkheid nog een debiel in met het nummer van een jonge pinguin die nergens van weet en je gaat zitten bidden. Ja doei.
    Gelukkig hadden de jongens achter de schermen nog een paar luitjes uit een zijbeuk van de linkse kerk in Athene om de boel op stang te jagen. Anders hadden we toch compleet voor lullo gestaan in het oog van de wereld"
    Groet